Har så fruktansvärt ont i mitt högra knä! ...

Publicerat. 2011-02-04 | 20:44:58

mms_img35514 (MMS)

Har så fruktansvärt ont i mitt högra knä! Jätte ömt och jag måste i stort sätt ha det sträckt hela tiden. Idag var de precis att jag klarade av att köra bil till jobbet. På måndag har jag fått en tid till röntgen i Ulricehamn. En slät röntgen dock men ser de inget där blir de en magnet röntgen! Någonting måste ju vara fel när jag har så ont. Har fått lånat pappas fina knä stöd vilket är underbart att ha på sig!


Kommentarer
♥ Lina

Usch då :( Hoppas du snart kryar på dig!



Tunikan har art. nr : 95-5254 på H&M. Jag var själv inne där i morse och hittade inte heller den, så kanske är den redan slut? Fanns dock i flera olika storlekar och även i grönt, när jag beställde min.



Hoppas allt är bra med er? Evigheter sen jag var här inne o läste, stor fina prinsen blivit! kram

2011-02-05 @ 08:22:16
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ JOSEFIN

Lät inget vidare- krya på dig! :-)

2011-02-05 @ 10:02:54
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback