Idag har min lilla goding varit på sånt hä...

Publicerat. 2011-02-20 | 23:02:00

mms_img14139 (MMS)

Idag har min lilla goding varit på sånt härligt humör. Han har varit glad, haft ett riktigt pajas humör och varit jätte gosig. Han har skrattat och lekt själv en stund. Spelat pajas, bla när detta kortet togs och han har velat sitta i mitt knä mycket och har både velat pussas och kramas:-) mys unge. Men när klockan var kvart i sju var det inget som passade så jag pussade honom god natt en miljon gånger och bäddade ner honom i sin säng och han somnade nästan direkt och har sovit sen dess. Jag har kollat solsidan och big brother. Nu dags att sova för i morgon är det jobb 9-17 som gäller:-) god natt!


Kommentarer
♥ Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Sötis :)

Vad fin den nya designen blev!

2011-02-21 @ 09:22:28
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
♥ Anonym

2011-02-22 @ 10:48:01

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback