Mini ligist!

Publicerat. 2011-02-07 | 13:42:46

Vår lilla goding fyller snart 1 år och man kan lugnt säga att man inte hänger med på allt han kan göra.
Idag har det hänt några grjer som fått oss att skratta! Vi tror att vi lägger grejer på såna ställen så han inte kommer åt de men hans armar måste växa under tiden för han lyckas få tag på allt:)

Jag och Niklas står i köket och fixar med dagens middag när vi hör ngn som låter ungefär som stenar som landar på golvet. Jag och Niklas tittar på varandra och kikar ut i tv rummet. Då har fått tag på min påse med rostade mandlar som han står och skakar så mandlarna åker ut och han tok skrattar. Bara att dra fram dammsugaren.
Vi fortsätter med middagen när vi efter en stund hör ett annat ljud. Niklas går ut i halleen, då har han lyckats få tag i min burk med cola zero (som av ngn anledning hamnade där i går) cola över hela honom och hela hall golvet! Bara att ta fram disktrasan och göra en insats och Niklas tillägger att jag inte sk lägga saker så nära kanten.
De går en stund och vi hör ngt som åker i golvet, jag kikar ut och ser att han lyckats dra ner Niklas mobil som ligger på byrån i hallen, och jag kontrar till Niklas ganska snabbt att han inte ska lägga saker så nära kanten;)

Nu när jag kommer ut i köket och ska fixa lite tradera paket som ska skickas möts jag av detta....



Han lyckas med allt :) Varenda rulle med påsar är utdragna. Tror de är dags att byta plats på detta:)


Kommentarer
♥ Emelie & Melker

Haha var glada att han är så lugn av sig!

Melker gör ju idiotsaker som att flytta sina möbler genom hela rummet, enbart för att klättra upp och trycka på lampknappen, eller försöka öppna dörrarna... GALNING. Sånt som han verkligen kan skada sig av =/ Puh, inte en lugn sekund här hemma!

2011-02-07 @ 15:09:28
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/
♥ Anonym

Duktig Melwin!!

2011-02-07 @ 18:31:26

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback