Om exakt en vecka....

Publicerat. 2011-02-17 | 20:44:51
fyller vår älskade Melwin 1 år!!
Tiden har verkligen gått fort och jag kan inte fatta det att han snart redan är ett år! För ett år sedan låg han i min mage och nu kryper/går han runt och ska ha tag i allt. Ingen sa till mig att tiden skulle gå såhimla fort;) Jag hade gärna velat stanna tiden eller i alla fall få spola tillbaka så jag får vara med om de tre första månaderna igen som var jobbiga. Kommer knappt ihåg ngt från den tiden!

Det är helt underbart att vara mamma! Jag älskar det! Jag älskar att varje dag få vakna till en liten kille som står i sängen och spanar på en och är på toppen humör. Att få se hur han utvecklas och får vara nära honom. Kärleken till honom är så enormt stor att de inte ens går att beskriva. Jag är så lycklig att han finns i mitt liv!
Välrdens sötaste lilla kille!!





Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback