Dödstrött!!

Publicerat. 2011-01-26 | 09:34:09
Gårdagens lugna natt med sovande son och mycket sömn var tydligen inte ngt som Melwin tänkt fortsätta med. I går när jag precis hade krypit ner i sängen och lagt mig skönt till rätta så började Melwin stört gråta!! Inget hjälpte, varken napp, snutte eller väling. Var bara att ta upp honom och jag bäddade ner honom mellan oss men han var snabbt uppe på krypläge och klättrade över oss. Skrattade och tjoade för fulla muggar! Efter en stund fick jag nog och försökte med välling igen och la honom i hans säng. Han låg länge och pratade och levde rövare i sängen men till slut somnadppe han. Men natten har varit jobbig!! Han har vaknat femhundratrettiosjutusenmiljoner gånger känns de som!!!!!! Upp ur sängen, leta fram nappen som alltid ligger gömd i sängen, bädda om honom och sen tillbaka till sin egen säng för att försöka somna om men inte de lättaste när han ligger ochb pratar/gnyr i evigheter!!
Varför ska han vara sån när det är min natt? I går var de Niklas och då sov han hur bra som helst. I natt nu som kommer är de Nikals som ska ha honom och det skulle inte förvåna mig om de blir samma sak då. Sover som en prins hela natten!!
Ja ja de återstår att se!
Idag blir det i alla fall att sova när Melwin ska sova. Jag är precis slut och kan knappt hålla ögonen öppna!
På fredag ska Melwin till mormor och morfar och sova över för att jag jobbar på lördag. Pratade´om att vi skulle ses på halva vägen på lördag när jag ska hämta honom men ska fråga om han kan få stanna tills på söndag. Jag vill sova!!! ;)
Så idag blir det nog inte mycke gjort här hemma hos familjen Friberg/Forsberg. Ut och få frisk luft står i alla fall på schemat, likaså laga middag men sen blir det lugnt. Ska försöak få min sambo till att damma på toa och torka golv!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
♥ Anonym

Här brukar han sova bra, och han får ärna sova här båda nätterna.

2011-01-26 @ 19:15:22

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback