Första veckans resultat...

Publicerat. 2011-01-08 | 12:41:33
Ja, då har en vecka gått sedan jag började min viktminskningsresa med hjälp av GI. De har fått bra. De enda jag tycker är lite jobbigt är frukosten. Jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Ägg kräks jag av då jag ätit de för mycket. Köpte turkisk youghurt men den är inte så god att äta utan någonting till. Jag testade att blanda i lite hallon men de blev surt. Funderade på om man kan avända sig av lite sötningsmedel men jag vet inte. I morse blev de lite räkor med smaksatt keso. Helt ok.

Så i morse var det dags att ställa sig på vägen för att se om de hänt ngt och vågen visade -2,7 kg!!! Underbart!
Känner mig jätte nöjd och jag tänker fortsätta på samma spår ett bra tag till.

Just nu är jag ensam hemma. Känns konstigt! Vår älskade lilla unge fick åka med mormor ocg morfar hem igår och stannar väl tills i mrrn. Niklas jobbar och slutar kl 7 i kväll så här hemma är det tyst och lugnt! Jag vaknade först klockan tio av mig själv och i går kväll la jag mig faktiskt redan kl halv 10 så jag känner mig utvilad. Inte helt fel!

Ska strax ge mig ut en sväng för att få lite frisk luft! Väntar bara på att få komma fram till FK. Har några frågor när de gäller föräldrapenningen:)


Kommentarer
♥ Sofia

Vad är din startvikt och din målvikt?? Duktigt jobbat i veckan!! Måste kännas underbart härligt, nästan tre kilo är mycket.

2011-01-08 @ 16:21:08
♥ Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Ja tiden har gått så fort.

Jag brukar oftast gå ut med honom när han är trött och ska sova. Sen så är han ju så nerpackad i åkpåsen så det går inte göra så mycket åt att man ligger ner hehe. Fast om jag ska till tex ikea ellerliknande så får det nog bli sittdelen



Vad kul att du lyckas så bra med din viktminskning :)

2011-01-09 @ 17:59:00
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback