Fredagkväll..

Publicerat. 2011-01-28 | 19:30:10
Är sååå hungrig! Var sugen på räkor ikväll så jag och Niklas tog en promenad till Ica och köpte lite frysta räkor. Hm smart Emelie!! Tiniar ju inte på 10 min direkt!! Så här sitter jag och väntar på att de ska tina så jag får mumsa i mig dem med lite aioli/majonäs!! Efter de blir det grönsaker med egen gjord dip. Gott.
Niklas sitter och kollar Handbollen givetvis. Så trist, så jag sitter här och läser bloggar lite. Alltid lika kul att läsa. Jag förljer några stycken:)

Vår lilla goding är hos mormor och morfar i helgen! Jag jobbar i mrrn och Niklas sover ju eftersom att han har nattpasset i helgen. Så han fick åka med morfar hem idag när vi sägs i Vara i eftermiddags. Jag och pappa och Melwin har nämligen varit och hälsat på min farmor som jag inte träffat på många år. Min faster var också på besök från Stockholm.
Var väl tänkt att han bara skulle stanna tills i mrrn eftermiddag men nu blir de nog tills på söndag. För morfar fick han gärna stanna rills dess och de kan jag lova att mormor tycker också:)
I mrrn när jag slutar vid 2 ska jag gå och köpa mig en pärm till mina LCHF recept jag hittat på nätet så jag har de samlat på ett ställe. Sen ska jag hem och göra ett riktigt röj här hemma. Ska börja med Toan för den är i stort behov av en stor städning!!! Dammigt och jävligt precis överallt!! Suck!
Så får de blir:)

Lördag också vilket innebär vägning för mig! Glömde skriva om förra veckans resultat som blev -1,0 kg. Totalt har jag nu minskat 6,3kg så vi får se vad de blir i mrrn! Jag är ju ingen träningsmänniska. Jag har aldrig tyckt om att träna. Har väl varit på Friskis ett antal gånger men då ska de vara pass annars kan det kvitta. Promenader, OK men nu är de så trist väder (jag vet, de är ingen ursäkt) sen har jag köpt mig en Crosstrainer på Blocket och den har jag inte rikigt blivit vän med än men jag måste!!
Nog om de, veckans resultat kommer i mrrn.

Just de ja, fick mitt paket ifrån Tårtdekor.se idag!! Har beställt lite grejer till Melwins 1års tårta som jag givetvis ska göra själv:) Ska bli kul!!!
Tänkte att de är bäst att vara ute i god tid så jag har allt och sen hade de 15% på hela sortimentet tills på måndag så då får man ju passa på:)

Kram


Marsipan, vaniljcreme, hallon mousse, blå & vit pasta färg, en penna att skriva med på marsipanen som givetvis är ätbar och formar:)
Och jag har ju givetvis en plan på hur den ska se ut;)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback