Ny våg!

Publicerat. 2011-01-13 | 21:17:51
Personvågen som jag har ni köpte jag 2005 på Ö&B när jag flyttat hemifrån, 99 kr.
När jag kom hem till mamma förra helgen testade jag hennes (hon har denna medellen) och vågen visade ett helt annat resultat. Har testat min våg lite här hemma genom att ställa mig på den flera gånger för att se vad den visar och ja den visade olika resultat varje gång. Och de e inte så att de handlar om ngt 100 gr eller så utan kilon!!! Så jag har ringt runt för att få tag på den som mamma hade men utan resultat. Idag innan jobbet gick jag in på Media MArkt, OnOff, Siba och Elgiganten men ingen hade den. Ett sista försök blev EKO och där står den i hyllan!!! Jag såg den på långt håll och blev överlycklig! Tog den glatt under armen och gick raka vägen till kassan. Känns jätte kul med en ny våg!! Mer peppande att ha en som man kan lita på!
Prövade den när jag kom hem och ja den visade samma resultat varje gång och dessutom mindre än den andra!! Nice!!!
Nu blev jag sugen på att färga håret också! Gråa hår finns de tyvärr och de e inte vackra. Hm om man skulle traska iväg till Ica mån tro!!! I mrrn blir de långdag på jobbet, ca 10-19! Niklas ska till ögonläkaren i mrrn bitti så jag åker till jobbet så fort han kommer hem. Han ska vara där 8.20 så jag hoppas de går undan!! :)

Nej Ica nästa, hej svejs!!



Försökte ladda upp en bild på vågen men gick inte, kommer senare!

Kommentarer
♥ Sofia

Jag köpte också en från ÖB när jag flyttade till Mariestad.

KAN inte fatta varför de fortsätter att sälja dem eftersom de i butiken sa att varenda våg hade blivit tillbakalämnad. Det skiljde nästan åtta kg på högsta och lägsta vikten som den där vågen hann visa på de tio minuterna jag testade den ;)

2011-01-14 @ 22:44:09
URL: http://fiaelise.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback