Ut i skogen med pappa!

Publicerat. 2011-01-24 | 09:53:15
I fredags när jag åkte till Ullared med svärmor skulle Melwin och Niklas vara med farfar/pappa. De skulle iväg till skogen en sväng och se så rådjuren hade mat kvar. De funderade på hur de skulle ta med sig Melwin. Pulka skulle väl varit ett alternativ men inte så lätt på ojämn mark som de e i skogen men sa då till Nikals att han kan ju ta ryggsäcken jag fick när jag köpte Melwins spjälsäng så jag gick ut till förrådet och hämtade den för att se om han kunde sitta i den och tro mig, de tyckte Melwin var kul, likaså pappa!!








Han satt perfekt i den!
En Haglöfs, och den fick jag gratis. Perfekt:)


Kommentarer
♥ Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Sötis!

Vide har också en sån pyamas fast den har han vuxit ur :(

kram

2011-01-24 @ 11:45:18
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
♥ Anonym

Tänk att få se detta, precis så fick jag göra med farsan när jag var liten. Ville han ut själv fick han gömma bössorna på kvällen innan och smita ut tidigt på morgonen så att jag inte skulle se att det var jakt på gång, för jag skulle alltid med.

2011-01-24 @ 19:20:23
♥ Pappa/Morfar

Det är jag som gjort inlägget 19;20;23

2011-01-25 @ 18:02:16
♥ Emelie

Jag förstod de pappa:)

2011-01-25 @ 22:12:47

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback