Vägning nr 4

Publicerat. 2011-01-29 | 10:17:17
God Morgon!
Då var det dags för vägning i morse igen. Vägning nummer fyra och sista vägningen för Januari månad. Tycker för överigt att lördag är en bra dag att väga sig på:)
Månades viktminskningsresultat blev bättre än vad jag trott och jag är super nöjd och jag tänker kämpa på in i det sista!
Vågen visade idag -1,2 kg vilket blir en total viktminskning på 7,5 kilo på en månad:) Helt otroligt!
Jag har några kilon till att gå ner innan mina graviditets kilon är borta helt och bara det är ett jätte stort mål för mig! Snart ett år sedan Melwin kom till världen så det är på tiden att de försvinner!

I går pratade jag och Niklas om att boka en resa till solen & värmen, i få fall tänkte vi åka till hösten. Grekland kanske men all inclusive. Åh va skönt de hade varit. Ja vi får se hur de blir:) Någons som har några bra tips på barnvänliga hotell med bra all inclusive mat?

Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback