EN HELG MED SLÄKTEN

Publicerat. 2011-07-28 | 08:21:23
God Morgon!

Idag är det dags för jobb för mig, Melwin och Niklas ligger nog fortfarande hemma i sängen och myser men ska nog strax göra sig klara för att bli upphämtade av mamma/farmor & pappa/farfar. De ska iväg med husvagnen för i helgen ska vi på släktträff på Niklas pappas sida. Vi alla ska ses på en camping utanför Tranemo
Men eftersom att jag jobbar i mrrn också så åker jag ner till dom när jag slutat, vilket betyder att jag har en eftermiddag och kväll helt ensam idag vilket känns skönt:) De kan behövas ibland:)
När jag slutar ska jag uträtta lite ärenden, ska bla gå till Kappahl, jag köpte ett par dagis jeans och en tröja till Melwin och när jag kom hem hade jag fått en rabattkupong, typiskt! Sen har Kappahl halva rea priset, de kan jag rekomendera för de hade massa fina saker kvar. Köpte mig en topp/tunika för 25 kr i går:)
Ska också gå se om skoaffären kan hjälpa mig med Melwins Crocs, den ena knappen på sidan gick sönder så jag mailade Crocs som då sa dom att de var OK att gå till en återförsäljare och be om en ny knapp och de gjorde jag men hur ska man få dit den sen??? Fick slita loss den gamla men den nya åker upp hela tiden, så de ska jag fixa idag.
Ska även svänga förbi Ica Maxi och se om de har regnkläder till Melwin. Den i kväll blir de nog en film i soffan men hämtmat;)

Ha en bra dag!

Emelie


Far & Son
Världens Sötaste!! :)


Kommentarer
♥ Malin Bergh

Har ett tips, om han fortfarande kan ha regnoverallen så ha den till dagis. Kläderna slits så fort på dagis + att dagisfröknarna gillar allti ett och när han leker i snaden eller likande så kan det inte glipa och släppa in massor med gegga, d är så vi har gjort iaf. Lite mindre"fina"kläder till dagis så dem kan slitas i stycken utan att man är för rädd om dem...

2011-07-28 @ 13:32:07
URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback