Egentid...

Publicerat. 2011-03-25 | 21:31:08
Fredag kväll, sååå skönt!
Jobbade sena passet denna veckan så jag slutade inte för än halv sex idag, eller ja jag kompade sista halvtimman så jag gick klockan 5. Skönt när man har möjlighet till de:) Dagen har gått sååå långsamt på jobbet idag, uch! Brukar vara få samtal på fredagar, inte minst när man jobbar sent då företagen stänger tidigare osv.
När jag slutade traskade jag bort till Toveks Bil för att hämta vår bil som jag lämnade in i morse för urkoppling av Airbag. Vi har ju haft Melwin i bak men jag trivs inte rikigt med de. När man åker själv med honom i bilen känns det bättre att ha honom i fram. Så när jag kom hem satte jag stolen i fram så i morgon får han premiär åka där. Det blir spännande:)
I morgon ska nog Melwin vara hos bästa Farfar, så jag får lite egentid:)
Jag fick för mig i veckan att jag vill åka till Ullared för att försöka få tag på en vårjacka till mig!! Har kikat i de "vanliga" affärerna men utan resultat! Jag hoppas att Ullared ger bättre tur! Skönt att få komma iväg lite ensam även om jag såklart kommer sakna min lilla goding! Men ska försöka komma iväg tidigt så jag kan tillbringa resten av dagen tillsammans med Melwin:) Melwin bryr sig nog dock inte för han tycker det är jätte roligt att vara med Farfar:) Inte minst blir Farfar glad som får passa sin lilla guldklimp till barbarn!

Nästa vecka jobbar jag tidiga passet vilket innebär att jag slutar kl 15.15, inte fel;)
Men de blir kort vecka för mig! Bara 3 arbetsdagar! På torsdag har jag tagit ledig för att åka med Nikals till Jönköping. Han ska till ögonläkaren då han fick reda på att han har en ögonsjukdom. han ska skrapa på honhinnan och då får han inte köra bil efteråt. Så jag och Melwin får åka med:)
På fredag åker jag och Melwin till bästa Linda & Tindra i Eskilstuna! Söta Tindra fyller ju 1 år på lördag och det ska ju såklart firas! :)
Stannar tills på måndag eftermiddag, för på måndag ska vi åka till en fotograf. Jag och Melwin ska få ta fina bilder:) Ska bli såååå kul:) Det är min födelsedagspresent från Linda & Tindra. Har sett bilder som fotografen tagit och de är jätte fina!!

Nej nu ska jag mysa en stund med min älskling innan han ska åka iväg till jobbet.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback