ELLOS.SE

Publicerat. 2011-03-21 | 20:18:39

Ellos är ganska bra ibland. Man får bra erbjudanden!
De sista nu har vi fått 50% på en valfri vara samt 40% på 2 valfria varor!
Ibland kan man faktiskt hitta bra saker, mina vårskor från Björn Borg är ju ifrån Ellos. Istäleet för 699 betalade jag 400 kr! Helt OK!
Nu ska vi beställa ett par vårskor till Niklas och jag har hittat en vårjacka som jag tycker är sååå fin men den kommer inte in för än 10 Juni!!! Jävla dåligt damtum för en vårjacka!! Så irriterande! 499 kr och sen 40% på den!
Så det är väl bara att glömma den och försöka hitta ngn annan!
Inte det lättaste dock för jag hittar ingen som jag tycker e fin:(






Bilderna är lånade från Ellos.se


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback