Melwin hos bästa Mormor & Morfar

Publicerat. 2011-03-12 | 20:02:40

I kväll är jag helt ensam!
Niklas åkte till jobbet halv 7 och Melwin ska sova hos mormor & morfar i natt. Jag kände att jag behövde en sovmorgon i morgon som jag inte haft på evigheter känns det som så han fick stanna kvar och kommer hem i mrrn. Men i mrrn ska han sova hos farmor och farfar för första gången, känns lite små pirrigt från min sida eftersom att han inte sovit där innan men de ska nog gå bra. Anledningen är ju att Niklas sover efter helgens natt arbete jag börjar jobba 7,45 på måndag och för att slippa rycka upp honom på morgonen och köra honom till Gingri så får han sova där!

I morse åkte jag och Melwin som sagt till Kvänum för att åka med mina föräldrar till Lidköping. Det var inte i går jag var där!! Mysigt!! Vi kikade i affärer och tro det eller ej, på Vero Moda hittade jag en tunika/klänning och en super bra cardigan som jag köpte i både svart och vit. Perfekt till våren när man bara har linne. Sen blev de två par nya leggins!! Inte ofta man köper kläder till sig själv och inte heller på Vero Moda!!
Jag är super nöjd!
Det är så underbart att se Melwin tillsammans med mina föräldrar. De älskar verkligen honom så otroligt mycket! Man blir varm i hela hjärtat. Världens bästa mormor & morfar!!

I kväll blir det mys i soffan men tända ljus och Melodufestivalen ensam, men ska bli skönt! ;)

Har fått en idé idag också;) Jag vill göra om i vårt sovrum. Har tröttnat på vår sängram!! Har tröttnat på ekfaner!! vill ha vitt!! Kikar runt lite på blocket! Har hittat sängbord och byrå i vitt men ej fått ngt svar än! Vill göra mig av med ramen och bara ha medar på sängbottnarna och sen någon form av vit kappa runt resårmadrasserna! Vi får väl se hur detta går:)

Ha en bra kväll!! Kram









Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback