Nu är det dags att sova och för att ens kl...

Publicerat. 2011-03-29 | 00:02:12

mms_img32187 (MMS)

Nu är det dags att sova och för att ens klara mig igenom en natt med denna hemska förkylning så måste det se ut såhär på sängbordet!! Har precis kletat in halva ansiktet med idomin! Ögonen rinner hela tiden så jag blivit helt narig under ögonen och den vanliga ansiktskrämen sved något fruktansvärt så vad gör min liksom? Och även fast man använder de mjukaste pappret man kan hitta till att snyta sig så blir man likt förbannat sårig runt näsan!! Alvedon och Ipren har jag också tagit såklart. Tanken var att ev jobba en liten stund i morgon men just nu känns de långt bort. Inget trevligt att låta som en kråka precis. Och ibland kan jag knappt prata pga min hals:-( Nej de blir till att vila i morgon också för att sedan förhoppningsvis vara tillbaka på onsdag någorlunda kry. Torsdag är de ju operation för Niklas och på fredag bär de ju av mot bästa Linda och Tindra och Daniel får man ju inte glömma;-) sov gott. Jag hoppas så att få sova någon timma åtminstone!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback