Då har de varit jul!

Publicerat. 2008-12-27 | 14:42:45
Hej allihop!
Hoppas ni haft en bra jul! Det har i alla fall jag och Niklas haft tillsammans med våra nära & kära!
Vi åkte till hans föräldrar vid 11 tiden på julafton, åt god julmat och sedan vid kl 3 så kikade vi på kalle anka samtidigt som vi öppnade julklappar.
Vid halv fem ungefär begav vi oss mot Kvänum för att fortsätta fira tillsammans med min släkt. Åt även julmat där och bytte julklappar! Vi båda fick massa fina klappar!
Av Niklas fick jag presentkort på Gina, presentkort i en riktig BH butik, 2 halsband och ett par pärlörhängen. Av mig fick han sin efterlängtade jaktradio, kallsonger, strumpor, jakt dvd, lock pipa för räv och en rem till hans gevär. Lockpipan o filmen fick han hemma hso hans föräldrar och de var såå kul att se hans min när han öppnade de, han såg helt chockad ut och sen slängde han sig över mig i kramade mig! Han sa att han inte trott att jag kunde beställa sånt, ha ha tack för den. Minen när han öppnade jaktradion på kvällen hemma hos min mormor var också i chock tillstånd o han var såå lycklig! :)

Av mina föräldrar och övrig släkt fick jag en resväska, ett överkast till vår dubbelsäng, presentkort Gina, presentkort Ikea, en lucia av rolf berg.

Av hans föräldrar fick vi en elektrisk kniv slip från OBH Nordica, presentkort på Ikea.

Så vi har haft en mycket bra jul!

Idag var jag en sväng på stan, skulle till Rusta för att se om de hade REA. Hade nämligen sett en present till Niklas syskonbarn där innan jul! Hon fyller ju den 5:e, så jag gjorde en chansning för att se om de fanns kvar o det gjorde det. Nu 25% billigare. Inte helt fel!

Niklas är  o jagar som vanligt, i kväll vill jag gå på bio. Vi flyter, den verkar rolig! Har bokat biljetter o jag hoppas Nikals vill med nu!

Kram på er...
Lägger in lite bilder från julen:)



Jul lunch hemma hos Niklas mamma & pappa med hans mormor, morfar, moster.


Jag och Niklas brorsbarn Felicia.


Niklas pappa Jerry


Niklas sitter och knappar på den nya Hund GPS:en som de köpt.


Niklas & hans bror Magnus


VI :) hemma hos min mormor o morfar...




Min mamma o papp:)


Lyckades få Niklas på kort precis när han öppnar paketet med jaktradion:)


Alla klappar öppnade:) Mamma, pappa o mina två bröder!


Liten del av våra klappar! Överkastet ligger redan på...


       

Detta är några av de klappar Niklas fick av mig:)


En sån här resväska fick jag av mormor & morfar fast en cerise!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback