Kvänum

Publicerat. 2008-12-09 | 21:36:44
God Kväll!!

Idag tog jag ledigt från mitt eftermiddagspass för att åka hem till Kvänum och hälsa på pappa och mamma!
Min kära mamma fyller år i mrrn också så vi passade på att lämna våra presenter till henne...
Hon blev glad för de hon fick så de var roligt! Ska dit på Lördag också och fira henne när släkten kommer.

Men i mrrn blir de jobb igen kl 15-22, innan de måste jag fixa lite saker. Ska bla fixa med Niklas sista julklappar så de får julpapper om sig!
Ska fixa och greja lite här hemma också...

Inte så jätte mycket att skriva idag mer än att jag och Niklas haft en bra dag i kvänum!

Lägger in bilder här nedan på mammas presenter hon fick av oss idag:)

Kramar!




Denna fina ljus lykta fick hon, den e från Cult Design. Jag köpte mig en egen också, den e väldigt mysig när den lyser!






Sen fick hon detta halsband av pappa, mig, Tobias o Simon. Beställde smycket på mysilver.se
Det är i äkta silver!


Jag hjälpte också mamma att ställa upp sin "tomte by" alla tomtar är av Rolf Berg.
Jag samlar på lucia tåget som också e gjort av Rolf Berg. Jag har ännu bara lucian men hoppas på ngn av de andra i julklapp:)


Kommentarer
♥ Emma

Åh, Rolf Berg tomtarna är såå fina! Älskar dom! Kram

2008-12-10 @ 09:51:58
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback