Jaktkläder...

Publicerat. 2008-09-01 | 18:20:53
Ja tro de eller ej, jag har fått jaktkläder av Niklas. Idag fick man ju reklam hem i brevlådan från Netto och då var de ju med erbjudanden om jaktkläder och vi åkte dit, Niklas köpte kängor, jaktbyxor, tröja och underställ till mig så nu jävlar e jag fit for fight för skogen:) Tyckte ju att de var roligt att vara med så ja man kanske bnehöver riktiga kläder att ha på sig för jag frös som fan sist. Snäll e han:)

Niklas pappa blev jätte glad när jag ringde och sa att jag fått jobbe, fick en stor kram av honom när jag kom ut till Gingri idag, han bjöd på pizza också:)

Kommer inte bli roligt nästa månad då jag inte kommer få ngn lön alls:( Eftersom eniro betalar ut för den månaden man jobbar och de nya stället skjuter sin lön en månad framåt. Så nästa månad blir de till att leva på Niklas lön, och de går väl precis antar jag. De e i såna här lägen man fattar hur dum man e som inte sparar pengar alltså, men vi har ju börjat göra det nu! Ska försöka spara lite från denna lönen vi fick nu men då man inte får så jätte mycke lön, man har räkningar och sen vill man ju gärna leva också... de löser sig nog! Vi är ju två....

( Nu hänger Niklas in mina jaktkläder fint på galjar i garderoben, på söndag ska jag använda dem förstår ni ha ha)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback