Länge sedan nu...

Publicerat. 2009-08-02 | 22:49:14
Hejsan!

Oj va dålig man blivit på att uppdatera här då, hm jag har nog inte riktigt prioriterat det tror jag. Vi har ju varit ute i Gingri och varit hundvakt och där har dom inte internet...

I fredags hjälpte vi Niklas bror och hans tjej att flytta, de gick smidigt! I går var Niklas ute och fiskade med kompisen Tony, jag var hemma men blev på kvällen utbjuden till svärföräldrarna på mat:)
Idag fick vi lunch där ute, det bjöds på fiskgryta, mums!!
 I eftermiddags blev vu bjudna till Tonys kompis och hans familj på fika, och vi blev kvar en lång stund. Jag satt och pratade med hans tjej Madde medans hon målade ett rum, hon är gravid med sitt 3:e barn så vi pratade mest om de:)
De bor nära skogen också så vi tog en sväng allihop inkl 3 hundar, hittade massa kantareller som Madde sedan stekte ihop med lite smör och lök, la det på en macka och mumsade i oss!!
De e så gott!!!!

Nu ska jag hoppa i säng, ska på arbetsintervju i mrrn kl 10.30!! Hålla tummarna för det är ett heltidsjobb!!
Förhoppningsvis får Niklas reda på i mrrn om han får jobb, han var nämligen på intervju i tisdags!!!

Just de ja, ska ringa min gamla chef också för det fattas 4000:- på min lön:( Arg!!



Kram och God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback