Tisdag kväll...

Publicerat. 2009-08-11 | 23:09:53

Hejsan!!
Tisdagen börjar gå mot sitt slut, jag sitter och kikar på So you think you can dance... Tycker de e ganska bra och idag fastnade jag verkligen för en av danserna, Var tvungen att söka upp den på youtube och se den igen!! Åhh va man skulle vilja dansa så....:)

Var ju i ullared i helgen och de var super bra, Linda och de kom inte för än senare på fredagen så vi hann inte med affären men vi laddade för att gå upp tidigt och vara utanför vid 7 när de öppnade och de var vi...
Jag handlade lite små saker som alltid....

I söndags hände ju ngt i Borås som inte var så kul, en 16 årig tjej blev mördad i helgen i Sparsör som ligger mellan Borås och Fristad och hon hittades i söndags bakom en busskur i ett skogsparti.
Fruktansvärt....
I går kväll åkte vi förbi mordplatsen och de var fullt med ungdommar där och massa fina tända ljud...
Jag rös hela jag...
Hur kan ngt sådant bara få hända???

Strax ska vi krypa ner i sängen jag och min älskling!!
Jag älskar Nikklas så otroligt mycket!! Det pirrar i hela kroppen när jag tittar på honom!!
Jag vill för alltid leva med honom:) Han är underbar!!!

GOD NATT!!!!

Här kommer dansen:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback