Fjärilar i magen!!!

Publicerat. 2009-11-05 | 11:13:43
God Förmiddag!!!
Är i vecka 22 men har fortfarande inte käns bebisen sparka (vad jag vet iaf) men i tisdags när jag satt på jobbet kände jag något i magen som jag inte kände igen! Som om små fjärilar flög runt inne i magen...
En helt otrolig känsla, min arbetskamrat undrade om det hänt ngt och jag svarade bara: Nej! Jag måste bara koncentrera mig nu! ha ha
Det var full aktivitet inne i magen, och det höll på en bra stund.
Har känt det lite då och då nu på dagarna:)
Men det känns fortfarande helt overkligt att det är en liten bebis som simmar runt där inne:)

Nu väntar vi på att du ska börja sparka.... speciellt Niklas. Han frågar varje dag om jag inte känt några karate sparkar där inne.. han är jätte nyfiken och det kan man ju förstå:)
Att jag inte känt några sparkar än trodde BM berodde på att min levmoder ligger i framvägg, den ligger liksom som en dämpning.. men ju större bebisen blir detsto kraftigare sparkar klarar den av och då kommer vi känna:)
Längtar!!!!!

Längtar också efter att jag ska få svar från försäkringskassan!!
Skíckade ju in pappren ang havandeskapspenning för exakt en vecka sedan!!
Sen om det går fort eller tar lååång tid vet ju ingen:)
Men i går när jag varit på badhuset med jobbet var jag helt slut... jag är helt kass i rygg och höft när jag har lyft:(

Nej nu ska jag ta med mig Luddis ut i snön... lite ligger det allt här meninga 5 cm som SMHI sa.. men hur ofta har de rätt??
Niklas ligger och sover, denna veckan kommer vi kanpps ses ngt.. men men så e det...

Kram

Kommentarer
♥ Lina

Åh va mys med fjäriljsfladder minns :)



Och JA JA JA jag vill gärna köpa en sån adventsljustake fortfarande. Vilken färg har ni? Är nämligen ute efter en vit...



Vad vill ni ha och snälla kan du bara kolla hur lång den är, så jag vet att vi får in den i fönstret.



Om allt klaffar så köper jag den MER än gärna! Tusen tack, gulliga du!! kram

2009-11-06 @ 14:31:53
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback