DOP PRESENTER...

Publicerat. 2010-04-05 | 23:28:56
Den 6 juni ska vi ha dop för Melwin i Fristad kyrka.
Men vad ska han önska sig i dop present, de e lite lurigt!
En sak vet jag i alla fall att han inte önskar sig och de e tenn grejer. Tycker inte de e roligt alls.
Har frågat runt och fått lite tips och har faktiskt kommit på bra saker...
Är ju varierande priser men önska sig kan man ju alltid göra:)
Här kommer lite av de Melwin önskar sig:)






En söt pall med inbyggt pussel, går även att få med barnets namn.
Finns att köpa HÄR


En flagga, där man kan gravera in Melwins namn samt födelsedatum som man sedan kan ta fram och ställa på bordet när han fyller år:)


En pingu sängmobil att ligga och spana på i sängen:)




En mini fjällräven väska (svart). Har man en pappa som e jägare så;)
Perfekt till dagis sen och varför inte att packa fika i när man ska med pappa på jakt:)
Finns att köpa HÄR


Ett set där man gör fot/hand avtryck i gips med ett foto emellan:)
Finns att köpa (under baby) HÄR 



Födelsedagståg i trä. Så underbart sött!!
Finns att köpa i utvalda butiker, i vilka finner man HÄR





Ett smycke skulle vara kul, gärna i silver med en rolig berlock samt namn.
Tyckte detta var jätte fint!!



Av mormor och morfar önskar sig Melwin en pärm "Mina första år"
Samma som jag fick av mina föräldrar:)
Där kan man skriva massa saker år för år, sätta in minnen och kort tex.



CD med massa fina visor:)




Fler saker kommer säkert....


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback