JAG SPYR PÅ.....

Publicerat. 2010-12-18 | 19:07:15
TELIA!!!!
HAR SNART HAFT TV OCH BREDBAND VIA DEM OCH TV:N (BOXERN) HAR INTE ANNAT ÄN KRÅNGLAT SEN VI FICK DEN!! HAR RINGT FEMHUNDRAXEXTIOTRETUSEN GÅNGER TILL DEM MEN INTE FAN FÅR MAN NGN KOMPENSATION OCH TILL RÅGA PÅ ALLT SÅ BETALAR VI 100 JÄVLA KRONOR FÖR DEN DÄR BOXERN VARJE MÅNAD!!!! VARJE GÅNG JAG RINGER OCH KLAGAR PÅ BOXERN, JO DÅ SKA MAN UPPDATERA DEN!! HUR MÅNGA GÅNGER SKA MAN BEHÖVA UPPDATERA EN BOXER SOM ÄR CA 10 MÅNADER??????

TÄNKTE JAG SKULLE SÄTTA PÅ EN FILM NÄR MIN LILLPRINS HAR SOMNAT MEN FÅR VÄL SE HUR DE BLIR MED DEN SAKEN!! F*N!!!

ARG ÄR JAG, PLATS NR 10 I KÖN! TYCKER REDAN SYND OM DEN SOM FÅR MITT SAMTAL!!
GÖR DE INTE NGT ÅT DE NU SÅ SÄGER JAG UPP ALLT!!!

SKIT ÄR VAD DE E!!!!

________________________________________________________________________________
PUST, DÅ HAR MAN PRATAT MED TELIA OCH GISSA VAD DE SA, DE SKULLE UPPDATERA DEN!! HA HA DE E ETT SKÄMT. MEN DE SKA OCKSÅ SKICKA EN NY BOXER TILL OSS. SEN FRÅGADE HON OM JAG VAR NÖJD SÅ, NEJ SA JAG... JAG VILL HA NÅGRA FRI FILMER OCKSÅ, DÅ SKRATTADE HON BARA ÅT MIG OCH SÄGER: JA JAG SLÄNGER PÅ 3 ST FRIFILMER.... TACK FÖR DE TÄNKTE JAG DÅ, INTE MER ÄN RÄTT;)

TUR MAN E LITE RAPP I KÄFTEN;)

Kommentarer
♥ Pappa

hej

vi har samma problem, telia skall komma hem till oss och felsöka för jag har gjort allt deras telefon support bett mig göra, n skall skiten ut och tilbaka till boxer

2010-12-18 @ 20:49:19
♥ Anonym

Ok, ja jag var riktigt arg idag! De får en chans nu när de skickar en ny boxer men jag vill INTE betala massa pengar för saker som inte funkar!

2010-12-18 @ 22:39:06
♥ louise

Ja tänk att man ska behöva bli otrevlig o irriterad innan man kan få hjälp, suck! hoppas att de blir bra med den nya boxern nu då!

2010-12-19 @ 15:51:58
URL: http://lece.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback