Vår?!

Publicerat. 2012-01-22 | 08:28:59

Idag vaknade jag 9 (hade faktiskt ställt klockan) gick upp och väckte Melwin som idag ville äta välling i soffan med sin kudde och sitt täcke! Jag åt lite frukost och Melwin ville ha youghurt. Gjorde oss iordning för en långpromenad, skönt och fint väder idag!! När vi kom hem skrek Melwin: gunga!!!! Så upp på gungan en bra stund och när någon promenerade förbi sa han: hej! Gunga! Och till hans stora lyckade svarade alla:) Sötis!!! När vi kom in passade jag på att fixa på balkongen när Melwin ändå var påklädd. Ljusslingorna skulle ner! Medans jag grejade stod Melwin och kikade och pratade med grannarna! Idag bad Melwin om mat, första gången tror jag bestämt! Han är liten i maten. Skulle steka torsk men de hade inte han tid att vänta på så jag fick slänga fram fiskpinnar, lite mos och ärtor. Han tackade glatt och började mumsa och han åt upp allt!! Jippie!! Gick och tvättade händerna och munnen, kissade på toa och tog på ny blöja och han säger : mamma, vila! Tog sin snuttis och tutte och kröp upp i sin säng och jag bäddade ner honom! Underbara unge!! <3 nu ska jag vila innan jag ska jobba. Börjar 15.45!! Ha en fin dag!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback