Måndag igen, och my mobil:)

Publicerat. 2007-12-17 | 21:36:13
Då var det åter igen måndag...
Helgerna går så fort så man hinner ju inte blinka, varför e de så? Sen går veckorna sååå långsamt:(
I fredags åkte jag med Fia hem, vi lagade god mat och sen tittade vi på en film, pratade och sjöng sing star:) Jätte roligt var det men Fia vann varje gång. Vi gick och la oss vid elva, för vi skulle upp tidigt på lördag morgon, vi skulle till Ullared:)
Handlade lite julklappar! Det e verkligen kul fär, de finns så mycket fina saker. En sak e i alla fall säker, den dagen jag väntar barn ska jag åka dit och handla, fanns så otroligt mycket baby saker så jag var helt salig! Vill ha!
I söndags tog jag de bara lugnt, var på stan en sväng och köpte lite julkort...
Idag va de jobb igen, kul idag. Fick packa lite nya saker...
Idag fick jag en ny mobil av min gulliga pappa också, jätte glad blev jag:)
Sitter och grejar lite med den nu!

Hur ska man göra för att förtränga jobbiga tankar, finns samma tankar i huvudet på mig dygnet runt och de e så jobbigt! Kan man inte glädjas åt de man kanske man få istället....
Ja jag vet inte, har ju gått ganska kort tid, vem vet ngn dag är man väl redo...

Den 9:e januari gäller det!!
Då ska jag bege mig till Viktväktarna! Nu jävlar e de nog, magen och övervikten ska bort! Nu vill jag kunna knäppa eyy par byxor utan att behöva dra in magen och att den hänger över och att kunna gå in på Lindex och köpa en SÖT bh...
Jag e laddad... kommer så småningom lägga in "före" bilder och bokföra hur det går....
Nu ska jag knappa lite på min mobil igen... hi hi

Kramar



image2
Denna fick jag:) Glad!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback