PARTY!!!!

Publicerat. 2008-04-30 | 16:34:15
Ja i kväll e de party, jag och Fia har börjat att göra oss iordning eller ja Fia står i duschen och jag sitter här och lyssnar på musik, snart e de min tur:)
Tyckte de var bäst att Fia duscha först, vi kallar henne även SNIGELN ( behöver jag förklara) ha ha nu ropade Fia, hela duschstången ramlade ner och synen av henne sittandes i badkaret helt kolsvart runt ögonen, ja jag började asgarva, gullig e hon..
Vi slutade halv tolv idag för att jag skulle väga mig klockan 12.. och de gick som jag befarande, plus idag men de var inte mkt! Jag har bestämt och lovat mig själv att köra hårt från och med i mrrn!!
Var på stan en sväng också, eller som Fia sa till hennes kille, att jag tvingade henne springa på stan i tre timmar:) och sen fick jag sms av han att jag skulle sluta dra runt på henne:)
Köpte lite små saker, eller nja jag köpte bara ett par grå leggins och ett par vita skor:) Linda gjorde också bort sig idag, ha ha hon köpte ett läppglans på H&M och när hon öppnade de gick de trögt för läppglanset att komma ut så hon tryckte till ordentligt och fick allt i handen ha ha och ja vem fick gå in och byta de och säga lite syggt att oj de gick sönder när jag skulle använda de, JO JAG:) Skrattat har jag gjort idag i alla fall:)

Ska fixa oss nu och sen e de förfest hos Linda vilket betyder SING STAR!! ÄLSKAR!!
Blir jag, Fia, Linda, Malin och Ewe...

Kameran e nerpackad...
Hörs i mrrn!!
Puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback