Idag kom grejerna...

Publicerat. 2008-08-13 | 19:11:59
Idag fick jag de jag beställde från Happylina.se, Niklas har satt upp dem o de blev jätte fint:)
Fick också korten från Turkiet men inte de sen jag var och tog modellkort men jag var inne o kikade på extrafilm o de ska vara skickade så jag får dem nog i mrrn.

Idag var jag på H&M fyndbutik här i Borås, de säljer ut allt för halva rea priset, men nja de fanns inget direkt till mig men hade man haft barn hade man kunnat göra massa fina fynd. Har också varit på en lagerutförsäljning som MIQE hade, hittade en sån där svart hjärt skål som de står ditt och mitt på som man ska ha godis i kostade 90:- men de tog inte kort så får åka och köpa den en annan dag. Vet att i Lidköping tog de 189:- för den....

Niklas e och skjuter in sina vapen. Har varit på polis stationen idag och sökt nytt licens för hans nya vapen men de skulle ta flera veckor att få de tillbaka för de hade massor att göra.

I kväll blir de lugnt, äta ngt lätt och sen blir de bara tv. Ska titta på so toy think you can dance kl 22, de e riktigt bra. Sen vet jag inte vad de e för ngt mer på tv idag!

Pratade med faster idag också, de skulle gå och kika på en lägenhet...

Kram Kram


Skålen...


Våra nya fina nyckelhållare:)


Luddis hörna...


Niklas tog kort på oss idag när vi hade somnat så gott i sängen:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback