Räkningarna förberedda...

Publicerat. 2008-07-17 | 11:50:26

hejsan!

Har precis gjort klart mina räkningar för juli månad, jag e ju borta den 25:e och jag brukar alltid betala räkningarna den dagen för att se hur mycket jag har kvar sen, räkningarna e ju det viktigaste, men nu la jag in räkningarna så allt kommer att dras den 25:e när jag e i turkiet:) Känns skönt! Bara att ringa till telefonbanken när man e där nere och se vad man har:) Lite vill man ju köpa när man e där nere, kommer bli t-shirts till Niklas och en födelsedagspresent till Niklas pappa, han fyller ju 58 den 28:e juli.
Fick ju slutlön från Swegon denna månaden och den var helt okej, som en vanlig månadslön plus att jag får lön från Eniro denna månaden, dock bara för 7 dagar men jag får åven hela provisionen på 5000:- så de blir lite pengar där också:)
Japp så nu e de eklart i alla fall, har också skickat över pengar till mamms för taxfree sakerna som vi köpte till hemresan så de e också klart, härligt!! Ska jag bara ha 300:- av Niklas mamma också för cigaretterna:)

Jag och Luddis sitter i soffan just nu, väderet, ja som vanligt. regn så klart! Niklas åkte precis iväg till hans bror, de ska fiska mört till natten kräftfiske. Så de blir lugnt idag om man ska orka vara uppe i natt...
Funderade på om jag skulle åka till Ulricehamn och hälsa på Niklas föräldrar men vi åker nog dit i mrrn, e lite sugen på att baka bullar också men nja jag vet inte.

Köpte en pizza deg i förrgår, Saralee, vet att Linda rekomenderat den men inte tänkt på de sen men nu fick vi tips från några bekanta till Niklas så vi köpte den, kanske ska prova de till lunch idag...

De mesta e fixat till resan i alla fall... låg och funderade på i går att jag har fan inte så mkt sommarkläder, blev ju inte att man köpte de i år. Har ju de där tunika klänningarna från GIna som jag älskar, blir nog de tre med leggins, sen har jag en jeans kjol och ngra korta byxor.. de blir nog bra, men klänningarna kommer nog bli prio ett, har ju en blå, en svart o en turkos:) ha ha de e tre kvällar av 7 kvällar:) ha ha

nej nu ska vi ut och kissa, eller Luddis rättare sagt....

hej så länge


VILL BARA PÅMINNA ALLA OM ATT OM EN VECKA VID DEN HÄR TIDEN LIGGER JAG OCH MINA FAMILJ OCH SOLAR PÅ STRANDEN:) HA HA


6 DAGAR KVAR!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback