Bowling och lunch!

Publicerat. 2008-11-23 | 18:01:22
Hejsan!
Söndag idag då!

Niklas åkte iväg tidigt och jagade, jag gick upp och plockade iordning lite här hemma, fixade iordning mig själv och sedan gjorde jag en äpplepaj att bjuda på när mamma, pappa och lillebror skulle komma. Mamma hade med sig Niklas favorit sockerkaka som han blev glad för och jag fick ett super fint halsband av henne:) Tack mamma!!
Vi fikade en stund och satt o pratade och sedan åkte vi mot bowlinghallen där mamma skulle ha match, tyvärr så förlorade de men jag tyckte de var rolig att kika på när mamma spelade.
När de spelat klart åkte vi mot Young Thai och käkade thai mat. Riktigt gott. Jag tog blanade grönsaker på thaistil och ris MUMS!
Vi gick också in en sväng på EKO hallen. Jag köpte mig en rollon och garn till tomtesäcken. Sedan hade mamma kommit på att hon ville ha julklappar som prydnad ute på trappen till jul och då hade hon varit så smart och kommit på att man kan ha vaxduk som "papper" så de köpte vi var sin bit som vi ska göra julklappar av:) Bra idé tycker jag! Kommer nog se mysigt ut tillsammans med min trädgårdstomte jag köpte på Ullared... Bild kommer sen hi hi

Nu sitter och i soffan, har precis gjort etiketter till mina julklappar:) Jag gör egna. Svart papper som jag använder silverpenna att skriva på och sen köpte jag jätte söta klistermärken med tomtar på Willys som jag tänkte sätta på men då var ju de fel gjorda, för när jag tog bort ell klistermärke så försvann halva tomten!! :( Sååå tråkigt! Blir till att åka tillbaka med dem eller ringa tillverkaren! Tycker de etiketter man köpte e så tråkiga och sen älskar jag att slå in fina julklappar!:)

I kväll blir de en mys kväll! Grönsaker med dipp (som blev över sen i frdags) och ensam mamma så klart:)
Sista programmet idag! De ska ju välja vem de vill "ha" jag tror såhär:
* Anette väljer Rickard
*Johanna väljer Alex
*Nina väljer Peter.
Får väl se om jag här rätt. Jag e i alla fall säker på Anettes val, för Niklas kompis hade sett dem i GBG:) HA HA

Hörs!
Kram

______________________________________________________________

Hej igen!
Då var ensam mamma söker slut för denna säsongen och de pirrar verkligen i hela kroppen, blev så glad när man såg att alla tre hade hittat kärleken:) Anette lyckades ju verkligen, de har ju till och med flyttat ihop:)
Jag som trodde att jag skulle ha alla rätt på vilka de skulle välja men icke, dock bara ett fel...
Nu e de jakt på tv för hela slanten!
Får nog kika in på tv3.se också!
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback