Lördag=jobb!

Publicerat. 2008-11-15 | 08:10:47
Japp, nu ligger jag här i soffan och väntar på att klockan ska bli 8.45 så jag kan bege mig mot jobbet!
Hoppade in lite extra idag mellan 9 &15. De frågade mig i går om jag ville och eftersom Niklas hade jakt idag så passade de perfekt, sen e de inte fel att tjäna lite extra, får ju bra OB idag!
Niklas hade missuppfattat detta med jakten idag så i kväll ska han på "bad kalas" till sin kusin som fyllt 30! Jag fick följa med om jag ville men jag vet inte hur jag ska göra än!

Nu börjar jag bli RIKTIGT orolig! Niklas sista dag på Lernia e ju den 28 november sen e han arbetslös och helt utan pengar! Han söker jobb på ams men hör inget:( får han inge jobb så vet jag inte hur de går.
Jag jobbar ju bara 86% och han får sin sista lön i december. PANIK!! och A-kassa e han inte med i längre så man får vända sig till Alfakassan men där blir man ju inte rik direkt!!
Jävla finanskris!! Hatar allt vad pengar och ekonomi heter! Man mår ju för fan bara dåligt av de!


Hej då!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback