En lugn söndag...

Publicerat. 2008-10-19 | 18:33:08
Idag blev de sovmorgon till elva, ha ha såå skönt.
Grejade lite här hemma, ringde även och pratade med Ulrika en stund, eller ja 70 minuter närmare bestämt:) Hon har opererat bort sin livmoder så hon e hemma. Alltid lika roligt att prata med henne. Hon fick mig till och med gråta när vi skulle lägga på för hon sa att hon saknade mig väldigt mycket:) sedan åkte jag till jaktstugan där Niklas var. Fick provskjuta och de gick väl bra men de e riktigt läskigt. Geväret ger ifrån sig sån kraft att jag tappade fotfästet och hela axeln och armen åker ju bakåt. Sköt två skott och de har ju fått Niklas att vilja att jag tränar mer, får väl se.

Han kom precis hem nu och står i köket och gör hemmagjord pizza.
Jag ska gå ut en sväng och leta fina höstlöv. Ska lägga dem på mitt ljusfat runt mina blockljus som jag har på bordet. Ville göra det lite höstigt! Ska svänga förbi blomsteraffären i fristad i mrrn också och köpa några små pumpor:)

Sedan lite längre fram ska jag köpa en stor pumpa och skära ut ansikte på som jag sedan ska ha på balkongen med ljus i:)
Ganska mysigt med hösten i alla fall:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback