Svamp plockning o bullbak...

Publicerat. 2008-09-14 | 20:09:11
Ja även denna söndagen bestod av svamp plockning... Men idag hittade vi bara kantareller, inte mycke min litegrann! Till och med JAG hittade kantareller. Sist såg jag ju bara gula björklöv. Ludde var med idag också och prang runt där och drev, såg ett rådjur som kom springande som Ludde drev, var lite coolt.
När vi varit i skogen åkte vi förbi Niklas föräldrar och hämtade rakapparat till håret. Niklas var så länghårig och ville bli av med de så jag drog appareten över håret förut med 7 mm och de blev bra:) Sedan tog vi en dusch, mys:)
Nu är han och jagar duva med Christian och jag ska baka lite bullar:)

I mrrn blir de sov morgon, skööönt. Börjar 15.30-22.00

Just de jag, jag har glömt att skriva att Niklas ska börja på nytt jobb i mrrn!!
I Fredags kl 16.30 ringer en kille från Lernia ( Niklas är ju anställd på Lernia) och säger att " ja du ska ju inte vara på autotube på måndag" och Niklas bara svarade VA?? Killen i luren blir tyst och säger, hm vadå visste du inte det?? Och Niklas bara NEJ de visste jag inte! De la på och han ringe tillbaka igen! Då hade Niklas "kontaktperson" glömt meddela Niklas att han ska bli förflyttat.
Jätte roligt att få reda på de sent på fredagen, hans kläder o allt fanns ju kvar i Ulricehamn så de fick vi åka och hämta idag. Bra ordning man kan ha på sin personal....
Hoppas han kommer tycka om de nya stället, de positiva e ju i alla fall att de e mycket närmre. Men de negativa e tiderna, han tror de e mellan ca 16.00-24.00... sådär kul arbetstider.... men de var nog bara tillfälliga... hoppas!!

Nu ligger jag i sängen, har sååå ont i min mage:( Ska sova snart, Niklas e ute och går med Ludde. I mmrn e de sovmorgon men har ställt klockan på 9, i mrrn sänder ju RixFM även via TV:) Måste gå upp och se hur de ser ut:) Bra egentligen, kan man ha på 6:an på morgonen när man gör sig klar för jobbe:)

GOD NATT på er....

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback