Vägningsdag:)

Publicerat. 2008-09-29 | 11:36:46
Ja idag e det måndag vilket såklart betyder ny vecka och vägning:)
Klockan halv sex e de dags och eftersom att jag jobbar kväll denna veckan får jag ta med mig min brukare. Skönt att man kan göra så, då är man liksom inte så låst.
Har precis lagat qourngryta med kål och svamp, blir pressad potatis till de sen. Blr väl lunch vid ett, halv två ngn gång. Åt precis mellis.
Även idag vaknade jag av alarmet på min mobil, så klockan 8 snörade jag på miog skorna och var ute och gick ungefär 50 minuter. Men uch va kallt de va ute. Frös som bara den när jag kom in så jag kröp under Niklas täcke och där var de varmt.
Som sagt idag e det jobb som gäller. Annars blir de en lugn dag!

Kram Kram


Såhär kanske man ska börja väga sig:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback