Minus Minus Minus!!!

Publicerat. 2009-02-26 | 19:11:53
Hejsan!
Sitter och tittar på unga mödrar och Niklas lagar mat:)
Idag blir det pasta sås... såå gott e det!
Var iväg och tittade på en lägenhet förut, en 2:a på 56 kvm. Men nja den va väl fin så men tapeterna va inte så roliga och de var inte dags att tapetsera om för än om 5 år för de var alldeles nygjort. Standarden på lägenheten va inte alls samma som vi har nu. Man kan ju lugnt säga att vi blivit bortskämda eftersom att denna lägenhet bara är max 3 år gammal.
Men vi pratade om de nu jag och Nikals och vi kommer att bo kvar i denna lägenheten tills min brukares bror och hans tjej ska flytta från deras 3:a som jag skrivit om innan! Ska vi flytta kan vi lika gärna flytta till en 3:a och de var bra hyra, bra läge, den va super mysig och de var 10 år sedan den tapetrerades om så de kommer bli nytt i hela lägenheten och sen nya vit varor, så nej vi blir kvar på björksätersgatan ett tag till!! Och väntar på trean!! :)

Idag e det torsdag och de betyder ju sååå klart vägning! Upp ur sängen och göra samma rutiner inna man ska upp på vågen, djupt andetag och så...... -1,1 kg!!!! Jippie!!
Nu har jag sammanlagt minskat 11,6 kg!
Det händer dock inte så mycket kring midjan tycker jag, måste komma igång lite mer med träning! Jag är ju ingen tränings tjej och har aldrig varit och kommer troligtvis aldrig att bli men jag måste försäka pallra mig iväg mer. Är ju såå trist innan man väl kommer dit men sen när man går därifrån mår man ju hur bra som helst!

I mrrn ska jag jobba, 8-13.30 sen ska jag ev åka tåg till brorsan i Jönköping, de beror på om Niklas ska jobba på lördag eller ej. De skulle han tydligen få reda på i mrrn!
Jag hoppas han ska jobba, vill faktiskt åka till Tobias i mrrn och hjälpa honom med att packa och lite så.

Hoppas ni har haft en bra dag!!

Kramar

Kommentarer
♥ Anonym

bra kämpat syrran,

träning är minst lika viktigt som maten :)

2009-02-27 @ 16:09:52
♥ Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-27 @ 16:15:42
URL: http://fototrix.blogg.se/
♥ Sanna

Du är ju superduktig! Grattis!!



Jag är inte heller nån direkt tränings-tjej, tycker inte alls om att träna! Bättre att ligga i sängen och kolla på film och äta räkor... =D



Kramar!

2009-03-01 @ 21:36:35
URL: http://www.giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback