FÖR ALLTID...

Publicerat. 2009-05-11 | 14:01:13
2009-05-10

I går på vår ett års dag, den 10 maj 2009 förlovade vi oss...

Vi har länge pratat om att denna dag skulle komma och i går var den här. Vi åkte tidigt på morgonen mot Lidköping och Läckö Slott där vi bestämt oss för att byta ringar! Vi var nämligen där första helgen vi träffades så de kändes rätt helt enkelt att åka dit. Vädret var ju inte direkt vad vi hoppats på men vi gick runt och kikade lite och sen satte vi oss vid vattnet och förklarade vår kärlek till varandra och sedan bytte vi ringar!
Har har aldrig varit så lycklig som jag var just då! Inte tala om vad jag är nu:)

En helt underbar dag som man aldrig kommer att glömma....

Niklas betyder oerhört mycket för mig och detta känns verkligen rätt. Jag vill verkligen leva resten av mitt liv tillsammans med honom!

EVIG FÖRÄLSKELSE; ALLTID KÄR... 


















Everytime our eyes meet
This feeling inside me
Is almost more than I can take
Baby when you touch me
I can feel how much you love me
And it just blows me away
I've never been this close to anyone or anything
I can hear your thoughts
I can see your dreams

I don't know how you what you do
I'm so in love with you, it just keeps getting better
I wanna spend the rest of my life with you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby I'm amazed by you

The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me, baby you surround me
You touch everyplace in my heart
Oh, it feels the first time everytime
I wanna spent the whole night in your eyes

I don't know how you what you do
I'm so in love with you, it just keeps getting better
I wanna spend the rest of my life with you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby I'm amazed by you

Every little thing that you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I wanna spend the rest of my life with you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Oh, every little thing that you do
Baby I'm amazed by you



Kommentarer
♥ Anonym

grattis!

2009-05-11 @ 14:33:15
♥ Pappa Christer

Grattis, och till Niklas välkommen in i Fribergs släkten. Var rädda om varandra, ALLTID.

2009-05-11 @ 16:28:55
♥ Emma

Grattis!!!

2009-05-11 @ 17:07:01
♥ Sanna

Grattis till er!! =)

2009-05-11 @ 18:49:11
URL: http://giblogg.se
♥ Inger

GRATTIS

2009-05-11 @ 20:54:45
♥ Lina

men åååh!! GRATTIS!!!!! Misstänkte nästan det :)



Är ni "traditionella" så det blir giftemål inom ett år? nyfiken



Jag och Fredrik är inte förlovade ännu, trots 2 kids ;) Men, jag hoppas den dagen kommer i framtiden.. men jag skulle nog vilja gifta mig inom ett år efter förlovningen. Faktiskt. :)





Nu borde du ju klicka hem "den där" från www.haileys.se ju. Överraska din blivande man med :P blinkblink





Har fö. bara 2 kvar.. de säljer som smör.. Ihop med Luna - nattlinnena :D





Nattinuffs! :)

2009-05-11 @ 22:31:14
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback