Helgen...

Publicerat. 2009-10-06 | 09:37:41
Godmorgon!!

Tisdag idag och jag har precis kommit hem från ett morgonpass, har tagit mig ett glas vatten och sitter nu och kikar runt lite på nätet. Tänkte titta på eftertio kl 10 på tv4 sen, det handlar om sorg denna veckan och jag tycker det är intressant och lyssna på. I går var det en kvinna som hastigt förlorade sin man, hon höll i ett friskis pass och hennes man tränade på cykel i ett annat rum när han plötsligt hade ramlat av pga hjärtstopp, och han klarade sig inte. Idag skulle det nog handla om sorg efter att ha förlorat ett barn..
Kl 15 börjar jag jobba igen, slutar 21! I mrrn ska vi tre tjejer iväg på utbildning i Göteborg!! Det ska bli super roligt att få komma iväg och göra ngt annat:) Blir att gå upp tidigt i mrrn för kl 07.01 går tåget och vi är hemma i Borås kl 19 igen! Lagom tills BONDE SÖKER FRU börjar kl 20!!!! :)

Helgen har varit bra, i fredags var jag ju ensam hemma. Niklas kom hem runt elva, då blev det sängen ganska snabbt! På lördagsmorgonen var vi uppe med tuppen för att åka mot Kvänum! När vi kom fram åkte vi direkt till Lidköping för att kika lite, fika samt handla mat med mina föräldrar. Niklas köpte sig en ny keps, sedan fikade vi på söderströms inne på kopparporten. När vi satt där kom mammas kompis och hennes "bonus" barnbarn som var ca 6 månader och honom fick jag och Niklas hålla lite, mys!! :) Man längtar ju ÄNNU mer när man får känns på en sån goding:)
På hemvägen hämtade vi mina 2 sysslingar Linus och Albin för att de skulle fiska kräftor med pappa, jag åkte med mamma ner till bowlinghallen i Kvänum för att titta på henne när hon spelade match. Vid 6 tiden kom Ulrika, Håkan & Tilda för att äta mat:) Det var väldigt trevligt och maten smakade mums!! Kyckling med mango chutney och pressad potatis!
Vid halv elva styrde vi bilen mot Borås igen!

I söndags tog jag det lugnt och sov ut, samt städade lite. Niklas var ute och jagade med Ludde. När han kom hem sa han att hans pappa skulle bjuda oss på pizza så när han duschat åkte vi till Gingri en sväng.

Så mycket mer än de har vi inte gjort!
Vi har haft en bra helg, hopps ni också haft det!
Avslutar med lite bilder, dåliga dock då de e tagna med min mobil!

2 DAGAR KVAR TILL ULTRALJUD!!! :)
Kram


Min lillebror Simon och Albin, han ville gärna vara nära ligga på Simon:)


Niklas, Linus och Albin:)


Min prins:)


Niklas och Ludde somnade gott hos Niklas föräldrar i söndags:)


I söndags var det ju kanelbullensdag! Så vi köpte oss varsinn på ICA:)


I söndags gav jag ju mamma och pappa deras tavla som jag köpt till dem, så nu kan jag lägga ut en bild på hur det ser ut:)





 


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback