Släktkort...

Publicerat. 2010-04-17 | 22:22:55
I söndags var vi ju och åt på Kinnekullegården med mammas släkt för att fira min morfar som fyllde år. Efteråt åkte vi hem till mormor och morfar och fikade. Mamma tyckte att vi skulle ta lite släktkort och så blev det, roligt att ha framöver...


4 generationer.
Jag och min mamma.
Min mormor och morfar och lilla Melwin


Min familj


Jag och mina två bröder Tobias (t.h) och Simon (t.v)


Familjen:)
Jag och mina två älsklingar!


Melwin myser med sin morfar


Min prins


Sötis:)

Kommentarer
♥ Simon

Älskar min frilla

2010-04-17 @ 23:23:09
♥ Lina

Jepp så är det och jag tycker egentligen inte att det är att utnyttja systemet - för det är ju både psykiskt,fysiskt och medicinskt lidande! muttrar



GI är kanon faktiskt och jag ska snart köra stenhårt på det jag med.. måste få tugga! :D



(tacksam om du tar bort komentaren ovan)

2010-04-20 @ 10:44:59
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback