En dag med mormor, morfar och morbror!

Publicerat. 2010-08-03 | 00:54:54

Idag har Melwins mormor, morfar och morbror varit här. De kom på förmiddagen, blev en tur till stan, min mamma är gluten allergiker och av en händelse besökte vi en pizzeria förra sommaren i Borås som hade glutenfria pizzor så mamma tog en och tyckte de var sååå gott. Inte ofta hon mumsar pizza då de e få pizzerior som har glutenfria så mamma ville gärna mumsa pizza idag så det blev de på Campino. Men de blev ingen pizza för min del utan en kebabsallad:) Gott men jag blev mätt fort.
Efter maten gick jag och mamma in på Åhlens, de hade riktigt bra REA nu, halva reapriset!
Hittade två barbapapa tröjor i stl 62/68 & 74/80, den ena betalade jag 35 kr för (ord 99) och den andra 49 (ord 149) Sånt e kul, de blev även en strand kudde till Nikals, jag har en rosa sedan innan men med risk för att han vill "låna" den när vi åker till Turkiet så fick han en blå, betalade 22,50 (ord 79) lite doftljus blev de också, 3 paket a 12 ljus som jag betalade 7,50 paketen (ord 29) sån rea e kul!!!!

Åkte hemåt sedan för att fika lite, Melwin myste med mormor och morfar på filten och visade hur duktig han är i gåstolen såklart, han springer runt som bara de nu! Du går de inte bara bakåt, utan även framåt och åt sidan. Han är så söt när han står/sitter i den. Roligast är det när Ludde går förbi (hunden) han blir helt till sig och vill gärna springa efter:)
Idag hade mormor och morfar med sig en hoppgunga, den köpte dom till mig när jag var liten så jag har hoppat i den:) De e lite kul... ska se om jag hittar ngn bild på de eller om mamma har den hemma.
Han fick hoppa en liten stund innan pyjamas och kvällsmål väntade och oj va han hoppade och skrattade.
Man blir helt varm i hela kroppen! Man är så lycklig att man fått en sån underbar liten son! Mitt allt!! Och så klart världens sötaste;)

Ni i kväll fick jag ett ryck att jag ville spela bingolotto, så jag köpte mig några lotter på nätet men ingen tur idag heller hade man! Hade suttit fint med lite pengar, var ett nummer ifrån 25000, de hade suttit fint nu! Alla räkningar kommer alltid på en gång, turkiet resa, bilförsäkring ja de e trist men så e de... De löser sig alltid!



Nej nu ska vi mysa framför film... "She´s the man" Bra film men Niklas tror inte att jag sett den;) hi hi Bäst att hålla tyst annars kanske han väljer en annan film:)

GOD KVÄLL!


Skön stil, de nya: hålla hårt i spjälsängsskyddet:)


Trött kille myser med bästa morfar:)


Dagens fynd!

  

Samma hoppgunga:) Mina föräldrar köpte den åt mig och nu hoppar min son i den, ca 24 år senare!! Mysigt! Bra kvalité kan man lugnt säga!
Vet inte riktigt hur gammal jag är på kortet, äldre än vad Melwin är nu gissar jag, PAPPA, MAMMA, HUR GAMMAL E JAG??




Kommentarer
♥ Malin Bergh

ojoj va Melwin e lik dej =)

2010-08-03 @ 13:15:30
URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback