Hem Ljuva Hem...

Publicerat. 2010-08-31 | 20:19:30
Hejsan!
Då var vi hemma igen efter en härlig vecka i Turkiet, och JA de har varit varmt. Väldigt varmt!! De har väl legat mellan 35-40 grader på dagarna och kvällarna har de legat runt 30 så inte ens de har varit svalkande....
Man var ju lite fundersam över hur de skulle funka med Melwin där nere men han har varit helt underbar. han har mest skrattat och pratat igenom sig hela resan, helt underbart trost värmen som varit, mycket sovande blev det ju såklart men de kan man ju förstå. Flygresan gick också bra, han sa knappt ett ljud, underbara unge!

Denna veckan har jag börjar arbeta, denna veckan blir de jobb varje dag eftersom att jag ska komma in i de så i går och idag har jag arbetat mellan 9-15, resten av dagarna nu blir de 15-19. De går super bra och jag tycker de e super kul! Idag fick jag beröm för att jag kommit in i arbetet så fort, min andra dag och jag klarar redan av att sitta och svara ensam utan ngn vid min sida, så de e lite kul:)
Kommande veckor blir de ju jobb 3 kvällar/vecka! I mrrn ska jag kontakta försäkringskassan och prata med dem hur jag ska göra nu när jag jobbar, de ska tydligen vara väldigt krångligt!
Niklas är hemma med Melwin och de går jätte bra, tycker de e bra att de får vara ensamma bara de två, blir ju lätt så att mamma tar över lite:) Svårt att lämna honom på morgonen men många pussar och kramar blir det när jag kommer hem och både igår och idag möttes jag av ett stort leende:) De får ens mamma hjärta att smälta, de är kärlek!!

Sen är det ju detta med vikten, ja jag har försökt att komma igång med mina kvarstående grav kilon många gånger, och då menar jag verkligen många gånger!!
Jag blir så trött, besviken, ledsen och arg på mig själv... hur svårt kan de vara egentligen??
Jag vill inget hellre än att gå ner i vikt, och då är de ganska många kilon det handlar om! men ändå kommer jag inte igång! Ngn som har tips på hur man ska komma igång, problemet för mig är ju detta sötsug! Och ja de försvinner efter några dagar med GI (som jag vill köra då jag tycker de e enklast) nej jag vet inte, att de ska vara så j*vla svårt!!

Nej nu ska jag mysa med min prins i soffan, min lilla prins somnade redan klockan 19 efter ett bad, mys i soffan tillsammans med pappa, en flaska mat, ny blöja och jamas....

Kram!

Förresten: Vi blev fotograferade av en fotograf sista kvällen i Marmaris, här kommer några av dem:)











Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback