Jaha, här står man och tittar på när Nikla...

Publicerat. 2010-06-13 | 16:07:40

dsc02213 (MMS)

Jaha, här står man och tittar på när Niklas bygger sin vakkoja. Inte jätte roligt men men;) han börjar ju jobba igen klockan sju så vi blir nog inte kvar här så länge. När vi kommer hem ska jag fixa lite med blommor ute, ska baka en rabarberpaj också, har tagit några rabarber av svärfar;) min prins är så rolig på kvällarna, innan klockan nio kan man inte lägga honom. Då blir han vansinnig. Men ibland måste man ju testa ändå men de gick inte. Han ville sitta uppe med mamma och titta på film, och mycket riktigt, 5 över nio åkte ögonen igen och jag bäddade ner han i vaggan. Sedan gick jag ut och hämta spjälsängen i förrådet. Han får förfarande plats i vaggan men nu har han börjat röra sig hej vilt så han behöver mer utrymme. Han vaknade halv 6 i morse, fick mat och sen bäddade jag ner han i den nya sängen och han stensomnade och vaknade först tio. De gillar mamma:) älskade unge!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback