Då var vi på väg hemåt igen. Är i Bor...

Publicerat. 2010-10-16 | 16:55:27

Då var vi på väg hemåt igen. Är i Borås om ca 15 minuter. Vet egentligen inte vad vi gjort dessa timmar för någon shopping blev de inte direkt. Sprang in på hm en snabbis för att se om de hade ett par gröna byxor till Melwin vilken dom hade, blev 6 par strumpor till honom också! Fika blev de i förmiddags och min bror som bor i göteborg skulle in på någon second hand butik också. Tog en jävla stund att hitta någonstans att äta också, helt sjukt. Femmanhuset har inget jätte bra utbud av restauranger och mina föräldrar kör gi och mina två bröder är kräsna. Alla var hungriga och blev sura på varandra och jag hade tågtid att passa så det slutade med att vi hamnade på mc donalds!! Inte riktigt vad vi hade tänkt kanske! Mamma och pappa tog bara hamburgare och vatten, stackare. Hoppas de får i sig något mer sen. Snart i Borås! Prinsen somnade i vagnen nu och har för övrigt varit en snäll och duktig kille idag:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback