IKEA??

Publicerat. 2010-09-18 | 20:19:02
Lördag kväll!!
Melwin har precis somnat, ovanligt att han gör det såhär "tidigt"  men idag har han sovit väldigt lite under dagen. Har precis dammsugit lägenheten och nu sitter jag här i soffan och myser med massa tända ljus:) Niklas är och jobbar:)
Sitter och funderar på om jag och Melwin ska åka en snabb sväng till IKEA i mrrn, jag behöver lite värmeljus samt ramar till lite kort som jag vill ha upp på väggen samt en vägg förvaring till Melwins mössor och vantar för vi har ingen bra plats för dem.
Får så hur vi gör, kan vara lite mysig att åka iväg en sväng medans Niklas ligger och sover.

Har haft ont i ryggen till och från idag, när jag sitter i bilen så är det ställningen värst, då värker det i hela ryggraden, knaprar alvedon så jag hoppas att de går över snart! Vi åkte till Volvo idag för att se om vi kunde kika på bilen lite närmare men den stod i ett inhängnat område så vi får åka på måndag istället. Fick be om ett par nya vindrutetorkare också för de som satt på hyrbilen var helkass!! Vi funderar mycket på vad som kommer ske framöver nu i och med olyckan!! Känns som om att de kommer bli mer kompliserat nu när man krockat med en dansk, sen funderar man ju så klart över detta med lagning eller inte lagning av bil? När komer vi kunna få en ny bilstol till Melwin? Ja uch de bara snurrar i huvudet. Vi får sätta oss och ringa runt till försäkringsbolaget och polisen på måndag och se vad man ska göra!! Vi vet i alla fall att de inte var vårt fel så vi ska förhoppningsvis inte behöva stå för ngt!!! Svärfar har ju bytt försäkringsbolag sen jag krockade sist, då hade vi IF och nu har vi Folsam. Jag var super nöjd med IF då för de var jätte trevliga och de löste sig jätte smidigt men jag har inga erfarenheter ifrån Folksam!! Ngn annan som har, berätta gärna i så fall!!

Har varit hos Lars & Lina och lilla Clara och hämtat Melwins gåstol men också en ny tv bänk som de skulle ställa ner i källaren:) Blev super bra, och den gamla har vi ställt upp i sovrummet som vi har pärmar och grejer i nu:)

Nu ska jag slappa lite i soffan här, de e ju ändå lördag;)


Kram!!



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback