Då sitter jag på tåget igen påväg till min...

Publicerat. 2011-08-11 | 18:33:48

mms_img53165 (MMS)

Då sitter jag på tåget igen påväg till min kära vän Linda! Helgen vi väntat på är snart här. Linda ska gifta sig med sin Daniel och jag ska vara första tärna!:-) ska bli så roligt! Åkte från Fristad klockan 4. Melwin och Niklas körde mig och ville vinka av mig. Melwin tyckte dock att gräsklipparen på andra sidan spåret och tåget var mer intressant. De har redan ringt och sagt att de saknar mig:-) mycke packning blev de! Halva väskan är full med kladdkakor som i morgon ska bli bröllopstårtor. Andra väskan täcks upp av paket! Innan jag stängde väskan och åkte iväg kollade jag nog 132 gånger att tärna klänningen var med. De viktigaste! Allt annat går ju liksom ersätta men skulle bli lite krisigt utan klänning!! Om 1.5 timma är jag framme. Har beställt taco med trevligt sällskap:-) på söndag ska jag börja ditt nya liv. Längtar! Kram


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback