EN FIN DAG

Publicerat. 2011-08-02 | 07:16:53

I går var det underbart väder ute, skönt att solen och värmen kom tillbaka:)
Jag jobbade till klockan tre i går och sedan åkte jag direkt hem, sa hej och hejdå till Niklas som åkte till skogen direkt och jag och Melwin la oss på sängen en stund och bara myste!
Pallrade oss upp och gick iväg till Ica en sväng, när vi kom tillbaka fyllde jag poolen så Melwin fick svalka av sig lite och de bästa av allt, tror jag är att få springa runt lite utan blöja! :)
Men vad jag skrattade när han kissade, han blev jätte förvånad och böjde sig framåt för att se vad de där va som kom där, sen tittade han upp på mig och ner lika fort igen och drog och hade sig. Undra hur tankarna gick där;)
När vi kom in igen fick de bli ett riktigt bad i badkaret, på med morgonrocken och blöja och in i köket för lite kvällsmat, havregrynsgröt och äpplemos. En favorit hos mig men också hos Melwin! Han tycker det är jätte mumsigt!
Skar ner ett plommon till honom efter gröten och de mumsade han glatt i sig, hoppas han fixar en fin present till pappa nu på morgonen;)

Idag är det återigen jobb, slutar runt halv 3 och efter de ska jag hämta en hylla som jag hittat på blocket, jag och grannarna ska hyra ett rum på en loppis här i Borås och då behöver vi ngt att lägga saker i.
Sen ska jag nog uträtta ett annat ärende som jag inte kan skriva mer om här, innan jag styr bilen hemåt.
I mrrn ska vi åka till Göteborg, vi ska träffa mina två bröder. Äta ngt gott och sen blir de nog en tur till Liseberg igen så Melwin får åka lite karusell:)

Ha en bra dag!



En glad kille sitter och mumsar plommon!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback