TRETORN

Publicerat. 2011-08-03 | 13:13:30


Visade ju ett turkos regnställ som jag beställde till Melwin men fick mail av dem att de hade sålt de sista så jag fick annulera den ordern, har kikat runt lite men inte hittat ngt annan regnställ. Är ju som sagt "allergisk" mot massa figurer och möster. Men så fick jag erbjudande från Ellos nu, 50 % på valfri vara så jag kikade in på webshoppen och hittade detta, ett regnställ från Tretorn och de ska ju bara bra kvalité
Stod att man ej kunde kombinera rabatten men varor som var märkta med Exklusive men rabatten drogs ändå så jag slog till;)
Blir nog jätte bra, stl 92 så han kan ha tjockare kläder under till vintern.


Ord pris 599 kr, betalade 299!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback