Hej:-) idag har vi varit på Liseberg tills...

Publicerat. 2011-07-06 | 00:01:38

mms_img71698 (MMS)

Hej:-) idag har vi varit på Liseberg tillsammans med min familj, mamma pappa och mina två små bröder! Vi hade jätte kul. Mina bröder sprang runt och åkte massa medans vi andra tog de lite lugnare! Melwin fick också för första gången åka karusell och de var spännande! Han satt snällt stilla och ögonen fick jobba för att hinna med och se allt:-) först blev de farfars bilar och lilla colorado (heter något annat men kommer inte på de nu) tillsammans med mamma. Sen sagoslottet med mamma och pappa! Därefter draktbåtarna och sagoslottet igen tillsammans med båda morbröderna;-) på bilden sitter han i lilla colorado! Självklart blev de lite presenter också! En ballong av mormor och morfar och en mjukiskanin samt en liseberg tandborste av oss:-) en glad och nöjd kille har han varit hela dagen. Han åkte ju dit tillsammans med mormor och morfar eftersom han varit där sedan i söndags och jag o Niklas kom senare eftersom att jag jobbade och hade ej möjlighet att sluta tidigare! Men de blev en lyckad kväll. Vi har fått hem vår underbara son igen och jag är helt slut så nu blir det till att sova. Tack bästa mormor och morfar för hjälpen och för en trevlig kväll:-) god natt!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback