Idag är man inte på topp! Känner mig febri...

Publicerat. 2011-03-28 | 09:31:32

Idag är man inte på topp! Känner mig febrig och har världens halsont och är jätte förkyld. I natt sov Melwin hos farfar i fall jag kände mig bättre och skulle jobba men jag är hemma. Hade också hoppas på att få sova i natt eftersom Melwin krånglade natten innan men så blev inte fallet:-( vaknad flera gånger av fruktansvärd halsont och precis tät i näsan:-( så trist att vara hemma. Speciell när man inte har någon kraft till att göra något. Gissar på att jag blir hemma i morgon också. Bättre att vara hemma en extra dag så man riktigt blir frisk! Om en stund kommer min lilla goding hem. Hoppas han mår bra i alla fall!


Kommentarer
♥ vara

det låter inte bra att vara sjuk .hoppas att du krya på dej.

2011-03-28 @ 19:05:52

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback