Beordrad övertid...

Publicerat. 2007-12-18 | 20:26:16
Tisdag...
Just nu sitter jag i soffan men en flece filt runt mig, tittar på Äntligen Hemma och äter kex choklad mums:)
Kom precis hem från jobbet, blev beordrade övertid denna veckan, inte sååå allvarligt bara tre timmar men de blir lite ändå, i går jobbade jag över en timma med Malin och idag var jag på jobbet klockan 6.00 och slutade 19.00 så jag har gjort fyra timmar, men e bra de. Ska sluta tidigare på torsdag, ska åka med pappa till Trollhättan och handla julmat!!
På Fredag måste jag handla mina sista julklappar, har till mamma och pappa kvar, sen e jag klar...

På torsdag får vi julklapp på jobbet, ska bli kul och se vad vi får, men jag vet att de brukar få fina saker. Förra året fick pappa en jätte fin design ljusstake:) Får se vad de blir i år...

Uch jag e verkligen trött, de sista timmarna va riktigt sega, tur att man har bra kompisar att jobba med, nu i kväll var de bara jag, Fia och Jimmy, de e för härliga...

I mrrn blir de jobb igen, sen ska jag och Fia åak till stan och fixa en present till en tant som jobar hos oss, hon blir panchis på fredag:) Ska bli skönt att slippa henne, hon e inte rolig för fem öre, surare kärring får man leta efter...

Nu ska jag krypa ner i soffan!

Puss på er

image5
Jobbet:) första bilden med kameran på mobilen!

image3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback