Gott Nytt År...

Publicerat. 2007-12-31 | 10:10:11
image42

Gott Nytt År till er som läser mig blogg...
Det kommer i alla fall bli ett gott nytt år för mig och det kommer börja bra:)

År 2007, ha ha ja de har väl varit upp och ner kan man väl säga. Svårt att komma ihåg allt, men jag vet att jag träffade S ganska tidigt på året och vi träffades ganska mycket. I februari ngn gång var jag i Ullared med hans mamma och syster, de var riktigt roligt kommer jag ihåg. 1 februari flyttade han hemifrån och då hjälpte jag till mycket att fixa i hans lägenhet. I samma veva började jag jobba för Academic Work på Överskottsbolaget i Lidköping, Skara och senare Trolhättan! Då träffade jag två nya underbara vänner ju, Sofia, som jag nu jobbar med och umgås en hel del med men sen även Ia som jag träffar lite då och då...
När jag arbetatade i Skara bodde jag hos S i 6 veckor för att slippa åka varje morgon, vi började ju ändå klockan sex.
Sökte även sommarjobb till kusten under samma tid, jag ville ju gärna åka med S dit som redan hade jobb då han jobbade där förra året. Och jag fick jobb. Kommer ihåg att jag blev såå glad. Slutade med Academic Work i slutet på maj, då var jag i Trollhättan, åkte buss varje dag i fem veckors tid. Bussen lämnade Lidköping halv 5 och jag var hemma på dagarna vid fem, det var kämpigt men de var kul! Efter de började jag arbeta på Rotage, men var inte där mycket Var INTE riktigt min grej,
I juni tog brorsan studenten efter tre år på Teknik. Bara några dagar efter de så åkte jag och S till Hunnebostrand. Hans syster körde oss och den sommaren var en upplevelse som jag alltid kommer minnas. Jobbade som konditior och de var såå kul! Har verkligen lärt mig massa saker. Dock var sommar vädret ingen höjdare ganska regning och tråkig och bestod mest av arbete och film marathon:)
Åkte hem i början på Augusti men S stannade kvar 2 veckor. När jag kom hem började jag arbeta på Swegon där jag e kvar nu!
I spetember åkte jag och S till Spanien, en suuuper skön och rolig vecka ju!
I oktober lämnade han mig helt oförberett och jag blev helt förstörd. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. De kom som ett slag rakt mott hjärtat och jag fick åka in och prata med psykolog. Jag kommer ihåg att jag satt och planerade hur jag på bästa sätt skulle kunna försvinna och slippa all smärta men efter att jag satt där med mamma hos psykologen så förstod jag att jag aldrig skulle klara det, Jag tycker om mina föräldrar så mycket och jag visste att de skulle ställa upp och hjälpa mig, och nu sitter jag här. Jag har fått möjlighet att gå ifrån jobbet för att gå och prata med min psykolog och de har verkligen hjälpt mig! Och nu sitter jag här. Jag mår mycket bättre! Är mycket gladare och ser faktiskt positivt på livet. Det finns jätte fina människor och söta killar:) hi hi hi J...
Och de finns mycket jag vill uppleva. En sak e Tahiland som jag bara MÅSTE åka till.

Sen får jag inte glömma att jag kommit Linda mycket närmare, henne träffade jag via internet för lite mer än ett år sedan! Och de e jag glad över, tycker om henne hur mycket som helst och vi kommer jätte bra överens. Henne vill jag inte förlora! Nu du tjejen, nu ska vi bli snygga och smala, jag kommer snart ikapp.. Målet e din student den 6 juni:)


Vaknade precis nu, Linda var sjyssta kluben idag också och tänte lampan i morse vid typ halv 7 eller något, kommer ihåg att hon frågade mig några saker men hm vad? :)
Nu väckte hennes katt Smulan mig, hon E sugen tror jag för hon jamar sådär konstigt HELA tiden.. stackaren, för här inne kommer hon inte hitta ngn snygging till hankatt:)

I kväll ska vi till Lindas kompis Sofie och äta mat, skulle visst bli VV mat, de e ju bra!
Wok och chokladmousse om jag inte minns fel:) Gott!
Sen ska vi gå fram på stan här i Eskilstuna och titta på fyrverkeri och fira in de nya året.. 2008!!

I mrrn klockan 10.30 åker jag hem igen...
nu e de slut på ledigheten, back till work på onsdag...

FRUKOST:  Havregrynsgröt+ linfrö med mjölk och sötningsmedel 3 P
MELLIS:      Clementin, vatten o riskaka m choklad                            1,5 P
MIDDAG:
MELLIS:
KVÄLLSMAT:
FIKA:

Kommentarer
♥ Ninniz

love you babe!

2007-12-31 @ 10:48:07
URL: http://ninniz.henkeman.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback