Jobb trots ledigt... :)

Publicerat. 2007-12-27 | 15:21:53
Ja, idag skulle jag egentligen varit ledig. Men som tidigare nämnts här så ligger vi ganska mycket efter så pappa sa åt mig att gå och jobba, de e ju trots allt bra betalt och jag var ju sjuk i december. Fick sms av jimmy som också var sugen på att jobba så vi träffades på jobbet vid 7. Fia skulle också kommit men hon ligger hemma o e sjuk...
Men jag och Jimmy hade de mysigt! Han e en riktig ja jag vet inte vad jag ska säga, jag har skrattat typ hela dagen. Välbehövliga skratt för mig så de har varit roligt att jobba idag! Packade skruv och list i påsar som jag tycker e ett toppen jobb! Tiden går så fort när man grejar med det:)
Har tagit lite kosrt på jobbet, hade tänkt i morse att jag skulle göra EFIT idag men vid elva glömde jag av det men har i alla fall lite kort som jag ska lägga in här nere sen...
Bara för att vi jobbar övertid så bjuder företager på mat, så de 8 som jobbade på vår avdelning fick gå till Lunder o Karle och äta dagens, inte dåligt:) Fick till och med muffins på 11 rasten:)

Kom precis hem nu! Ska fixa iordning mig lite för jag ser inte för rolig ut, sen ska jag ta en promenad fram på stan och kika lite. Ska bla gå in på Gina och byta en topp jag köpt, sen måste man ju kika lite på REA:n också...
Sen blir det hemgång, men måste tillbaka in till stan igen för att hämta bio biljetter till mamma och pappa. De ska på Arn i mrrn men jag ska inte följa med, i mrrn åker jag till min älskade Linda som bor i E-tuna:)
Ska bli riktigt roligt!!

I går kväll innan jag somnade låg jag och skrev lite sms och pratade även i telefon, de va riktigt roligt. Samma där, personen i fråga fick mig att skratta.. pratade i över en timme men kändes som typ min:)

Här kommer bilderna...

Börjar med mitt så kallade EFIT..:) ja ja de blev som de blev..

image16

06.00, klockan ringer...
     
image17

07.00, byter om på jobbet i vårt ortoligt snygga omklädningsrum. NOT. Tur att de ska renovera:)


image18

Dagens jobb 08.00 Skruvsats:)

   
image20

Jimmy tar kort på mig, tur att man är sminkad och blir bra på bild....


image21

09.00, frukost
Jimmy äter pizza från kvällen innan, som jag får smaka på hi hi för mig blir de risifrutti:)

   
image22

Skruvsatserna klara, fina va:)

image23

Tog kort på vår avdelning, här jobbar jag:)

image24

Våra arbetsplatser, borden är alldeles nya så de e lite roligare att arbeta:)
               



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback